TPU 020: Home Office – trudności, wyzwania, dobre praktyki, oczekiwania vs rzeczywistość

TPU 020: Home Office – trudności, wyzwania, dobre praktyki, oczekiwania vs rzeczywistość

 

W tym odcinku podcastu – tym razem solo, dzielę się swoim doświadczeniem prawie 7 letni pracy zdalnej. W tym okresie pracowałam w różny sposób, testowałam różne opcje, szukałam najlepszym dla mnie, dla naszej rodziny rozwiązań. Myślę, że będę szukać nadal, bo to cały czas się zmienia, ewoluuje.
Będzie to cenny odcinek dla tych którzy zastanawiają się czy taka forma pracy jest dla nich, dla tych którzy dopiero startują i być może napotykają na podobne trudności. Nie jest to odcinek, który odpowiada na wszystkie pytania, ale raczej dotyka kilku problemów, zachęca by się przyjrzeć własnemu systemowi i szukać własnych rozwiązań. Pierwsza część odcinka dotyczy trudnościom związanym z tym rodzajem pracy, wiele mówi się o plusach, ale wciąż rzadko o minusach. Trudności podzieliłam na te związane z miejscem, czasem, formom pracy, stereotypami oraz kontaktami z ludźmi.

Zachęcam do wysłuchania dwóch poprzednich odcinków, również poświęconych pracy zdalnej, w niej goście przedstawią swoje strategie i skuteczne sposoby działania:
– Praca zdalna odc.015
– 
Praca zdalna odc. 017

Zapraszam!

W tym odcinku:

  • Jakie są trudności/wyzwania związane z pracą zdalną?
  • Jak zorganizować swoje miejsce pracy?
  • Jak rozdzielać czas na pracę gdy pracujesz z domu?
  • Dobre praktyki i nawyki gdy pracujesz zdalnie z domu.
  • O czym powinieneś pomyśleć  jeśli chcesz pracować zdalnie.
  • Narzędzia, aplikacja które ułatwiają pracę.

Linki i osoby wymienione w odcinku:

Polecana narzędzia:

Podcast możesz subskrybować poprzez:

Zostaw swoją recenzję w iTunes

Jeżeli podobał Wam się podcast, możesz zostawić ocenę w iTunes. To tylko chwila a dla mnie każda gwiazdka ma ogromne znaczenie.

Instrukcja:

Aby to zrobić zainstaluj aplikację iTunes na swoim komputerze z systemem Windows, zaloguj się, następnie w sekcji “Sklep” wyszukaj podcast “Tuż Przy Uchu”. Oprócz gwiazdek możesz też napisać kilka słów na jego temat. Dzięki takim osobom jak Ty, które zostawią recenzję, pomagasz mi docierać z podcastem do większej ilości osób kreatywnych i przedsiębiorczych 🙂

Dziękuję! 🙂

 

3 komentarze

  1. kasia Pi pisze:

    poruszyłaś ważny temat. Jeden z najważniejszych dla mnie na teraz. Dziś ruszam z planem! Dzięki

    • Dzięki Kasiu?
      Jak to u Ciebie wygląda?
      Ja też chętnie dowiem się czegoś nowego. Bo ten temat u mnie ciągle ewoluuje,

      • kasia Pi pisze:

        Kasiu, ja testem, tak czuję, na początku drogi, żeby to sobie dobrze poukładać. Jeśli zadania, które mam przed sobą do wykonania, nie są jakoś szczególnie atrakcyjne, albo po prostu wiążą się dla mnie z jakąś trudnością ( któ®a zwykle jest tylko w głowie oczywiście) – bardzo łatwo się rozpraszam. A że lubię porządek, zawsze znajdę sobie w domu jakieś czynności zastępcze, które pozwolą mi się oderwać od pracy a potem usprawiedliwić.. Pomaga mi bardzo wyznaczanie sobie 1 priorytetu na kolejny dzien (ustalanie go poprzedniego dnia, na zakonczenie pracy) i 3 zadan, ktore chce zrobic, jesli moj priorytet będzie zaspokojony. Podziwiam Cię, że potrafisz pracować w zmiennych warunkach, przenosić swoje miejsce pracy, etc. Myśle sobie, że pewnie to, że jesteście w domu razem, też może motywować Was wzajemnie do tego, żeby się jednak nie rozpraszać na inne czynności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright © 2016-2024 Katarzyna Bieleniewicz
Polityka prywatności | Regulamin | Dostawa