TPU 080: Sprzedaż w czasie kryzysu – Marzena Dominika Muszyńska
Ostatnie kilka lat doświadczamy dużej ilości zmian, pandemia, lock down, nowa rzeczywistość, niepewność, często potęgują negatywne emocje. Dotyka to każdego z nas w różnym stopniu, wpływa też na nasze wybory i podejmowane decyzje.
Moim gościem jest Marzena Dominika Muszyńska – psycholog biznesu z pasją rozwija zespół sprzedażowy w firmie TaxCoach która świadczy usługi sukcesywne księgowo-podatkowe.
Rozmawiamy o tym jak zmienia się podejście do sprzedaży, jak zmienia się klient, jego potrzeby. Jak my możemy podążać za naszymi klientami i o czym w budowaniu pozytywnych relacji powinniśmy pamiętać w czasie burzliwych zmian i kryzysu.
W tym odcinku:
- Sprzedaż czy może być aktualnie?
- Czym różni się dziś klient od tego którym był kiedyś? (jego potrzeby, wyzwania)
- Jakie wyzwania spotykają nas aktualnie zajmując się sprzedażą?
- Warsztat współczesnego sprzedawcy – co powinniśmy mieć w naszym “kuferku sprzedawcy”
- Jest bardzo dużo metod, technik, narzędzi których możemy się nauczyć, ale chyba w tym wszystkim ważne jest by nie zapominać o kliencie.
- Metoda Sandlera. Kim jest jej twórca? Co jest jej corem tego podejścia.
- Kreowanie i badanie potrzeb –
- Prospecting – o czym warto pamiętać?
- Analiza transakcyjna w sprzedaży
- Równowaga w komunikacji w procesie sprzedaży
- Błędy które popełniamy w sprzedaży.
- Dlaczego ważna jest etyka pracy w budowaniu relacji?
- Zamykanie sprzedaży
Linki i wymienione książki:
- Firma TaxCoach
- Paweł Motyl – podcast Tuż przy uchu – Jak działać w świecie pewnym niepewności
-
Zasady Sandlera – David Mattson
-
Największy kupiec świata – Og Mandino
-
Zostań sprzedawcą – Brian Tracy
-
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż – Brian Tracy i Robert Kozak
-
Marketing – Philip Kotler
-
Techniki sprzedaży – Lennart Rossel
Podcast możesz subskrybować poprzez:
- YouTube
- Spotify
- Google Podcast
- iTunes (iOS i Windows)
- Stitcher (iOS i Android)
- Twoją ulubioną aplikację do podcastów na smartphonie (wyszukaj frazę „Tuż przy uchu”)